0

#WeAllLoveBeer

F
News

3

Deel je meest classy biermoment en win dankzij AB Inbev een etentje bij Hertog Jan!

Hello beerlovers, we all love beer! Mannen en vrouwen, bier wordt door iedereen gedronken en geapprecieerd. Toch ondervindt één op drie vrouwen nog steeds dat bier te vaak gelinkt wordt aan mannen, hoewel vrouwen even hard kunnen genieten van een frisse pint! 

AB InBev lanceerde op donderdag 5 november 2015 wereldwijd de #WeAllLoveBeer campagne. Hiermee willen ze komaf maken met het stereotiepe beeld van bier als mannendrank. 

Als je als man en vrouw iets gaat drinken samen wordt het bestelde biertje van de vrouw systematisch door de ober aan de man gegeven. Blijkbaar drinken vrouwen geen bier!

Allemaal vooroordelen en super cliché natuurlijk, want het tegendeel is bewezen. Bier wordt steeds populairder bij vrouwen, bier is hip! Uit onderzoek blijkt dat 20% van de vrouwen tegenwoordig zelfs bier verkiest boven champagne. De meerderheid van de vrouwen (73%) kiest misschien wel nog steeds voor zoetbier maar ook dit verandert want pils (50%) en trappistbieren (55%) vallen steeds meer in de smaak.   

We all love beer
3
Foto © Food clicks
We all love beer
3
Foto © Love beer

Help dit cliché beeld de wereld uit en doe mee! Deel ook jouw #mybeermoment en wie weet maak jij dankzij Ab InBev kans op een heerlijk dineetje bij Hertog Jan. Het enige wat je moet doen is een tof en stijlvol biermoment vastleggen, delen op Instagram en zeker niet #WeAllLoveBeer #mybeermoment #Belmodo in de caption te vermelden.

Cheers & good luck

25.11.2015
Geschreven door Charlotte Hintjens



Wedstrijden
Word Belmodo lover

Schrijf je in op de nieuwsbrief


Schrijf je in
Volg Belmodo

Belmodo gebruikt cookies om uw surfervaring aangenamer te maken.
Lees meer over cookies of bekijk de algemene voorwaarden.

sluiten