0

Visual merchandising

F
News

4
08.06.2016
Geschreven door Michèle Bogaert

Zoals we elke 2 weken de vitrine veranderen, krijgt de winkel zelf ook elke 2 weken een nieuwe look.

Merken veranderen van plaats en nieuwe combinaties worden voorgesteld.

Michèle Bogaert bereid zich voor op de zomer door haar winkel visueel aantrekkelijk te maken
4
Foto © Michèle Bogaert
Michèle Bogaert bereid zich voor op de zomer door haar winkel visueel aantrekkelijk te maken
4
Foto © Michèle Bogaert

Door kleuren en stuks anders te combineren en te presenteren verandert de sfeer van de hele winkel. Zo kunnen we inspelen op wat er leeft op elk moment. Voor deze merchandising hebben we ons gefocust op de aankomende vakanties

Michèle Bogaert bereid zich voor op de zomer door haar winkel visueel aantrekkelijk te maken
4
Foto © Michèle Bogaert

Summer is in the air!




Wedstrijden
Word Belmodo lover

Schrijf je in op de nieuwsbrief


Schrijf je in
Volg Belmodo

Belmodo gebruikt cookies om uw surfervaring aangenamer te maken.
Lees meer over cookies of bekijk de algemene voorwaarden.

sluiten