EXCLUSIEF: Interview met Kate Hudson

F
News

7

Hollywood actrice Kate Hudson schittert in de nieuwe Campari kalender 2016. Belmodo trok naar New York voor een interview met de veelzijdige lady.

The Bittersweet Campaign Campari kalender 2016 met Kate Hudson
7
Foto © Michelangelo di Battista voor Campari
The Bittersweet Campaign Campari kalender 2016 met Kate Hudson
7
Foto © Michelangelo di Battista voor Campari

Wat is het verschil tussen filmen een fotoshoot?

"Beiden zijn heel leuk maar de energie en de manier van werken is natuurlijk helemaal anders. Voor een film wil je een personage neerzetten dat consistent is over de volledige film. Terwijl met een fotoshoot ga je samen met de fotograaf opzoek naar die ene pose of die ene blik waarin alles vervat zit. Het is een hele andere manier van werken maar beiden zijn ongelooflijk creatief."

De kalender is volledig in New York geshoot. Wat vind je zo leuk aan deze stad? 

"Ik hou écht van de energie van de stad, ik voel me er ongelooflijk thuis. Toen ik 18 jaar was ben ik verhuisd naar New York en verdeelde ik jaren mijn tijd tussen Los Angeles en New York. Zes jaar geleden heb ik mijn flat hier verkocht en ben ik in Londen gaan wonen. Het is vooral de diversiteit van de stad, de verschillende mensen, de uiteenlopende sferen wat New York zeer interessant maakt."

"Het fascinerende aan New York is dat het een stad is wat alles heeft en ongelooflijk bruisend is, maar waar ik me ook echt alleen & eenzaam kan voelen. Wat ook weer mooi kan zijn."

The Bittersweet Campaign Campari kalender 2016 met Kate Hudson
7
Foto © Michelangelo di Battista voor Campari
The Bittersweet Campaign Campari kalender 2016 met Kate Hudson
7
Foto © Michelangelo di Battista voor Campari

Je bent een ongelooflijke creatieveling. Hoe raak je geïnspireerd?

"Mensen. De belangrijkste manier om geïnspireerd te raken is echt wel 'connection' vinden met mensen. Er zijn veel artiesten die het tegenovergestelde zijn en in solitude gaan, maar ik raak écht geïnspireerd door mensen te observeren. Ik ben een zeer visueel iemand en laat me ook door licht en beelden inspireren. De belangrijkste inspiratiebron is misschien wel muziek. Ik laat me er met plezier door meeslepen."

Je hebt je eigen kledinglabel Fabletics. Zit je zelf aan de tekentafel voor de designs of hoe verloopt dat? 

"Fabletics is een merk wat zich vooral focust op activewear, yoga & workout kleding. Samen met een team van creatieve ladies zet ik de lijnen uit voor het label. Gelukkig kan ik rekenen op een zeer getalenteerde Fashion Director die mooi alles mee opvolgt. Binnenkort komt er iets heel speciaals aan trouwens, wat nóg meer fashion zal zijn ... maar ik mag er voorlopig nog niets over kwijt."

The Bittersweet Campaign Campari kalender 2016 met Kate Hudson
7
Foto © Michelangelo di Battista voor Campari
The Bittersweet Campaign Campari kalender 2016 met Kate Hudson
7
Foto © Michelangelo di Battista voor Campari
"Deze kalender gaf me de kans om mijn esthetische en typische stijl toe te passen, een stijl die nauw aansluit bij het Campari-merk.” - Michelangelo Di Battista

Enkele jaren geleden ontwierp je ook een capsulecollectie bij het Amerikaanse kledingmerk Ann Taylor. Dat waren vooral cocktailjurkjes. Wat zijn je plannen met het ontwerpen van mode?

"Via mode kan je heel wat vrouwen bereiken en het is vooral dat element wat me enorm aanspreekt in de fashion business. Het is een leuke manier om vrouwen te inspireren, in staat te stellen op te komen voor zichzelf en zichzelf te tonen aan de wereld. De filosofie achter je merk kan enorm bepalend zijn en ik wil vooral vrouwen het gevoel geven dat ze de wereld aan kunnen. En het is die beweging die ik in gang wil trekken met mijn creatieve ontwerpen. Fabletics past daar ook perfect bij."

Voor de kalender mocht je heel wat prachtige creaties aantrekken van topdesigners. Welke zijn eigenlijk je favoriete fashion designers? 

"Ik ben écht gek op Versace. Ik draag het heel vaak. Hoe Donatella omgaat met de lijnen van haar designs sluit perfect aan bij mijn lichaamsvorm. We work very well together! Ik ben gek van Chloé, Stella McCartney ... Stella is zeer easy to wear en maakt een uitstekende combinatie tussen high fashion en draagbaar. Oh, maar ook Isabel Marant, Proenza Schouler ... ik hou gewoon van kleding."

De Campari kalender wordt gedrukt op slechts 9.999 exemplaren en is niet te koop in de winkel. Hou Belmodo in de gaten want wie weet win jij binnenkort een exclusieve kalender featuring Kate Hudson & Campari.




Belmodo gebruikt cookies om uw surfervaring aangenamer te maken.
Lees meer over cookies of bekijk de algemene voorwaarden.

sluiten
Nederlands Français
Popular
Latest

Nu in de Boutique


Belmodo sweater



Shop now
Wedstrijden
Agenda



Win een Deliveroo-voucher t.w.v. € 100

Deelnemen


Win een Yoga™ Book van Lenovo

Deelnemen

22.02.2017 - 28.02.2017

Fashion Week: Milaan

17.02.2017 - 21.02.2017

Fashion Week: London

29.01.2017 - 29.01.2017

Exclusieve Yarnsale by LN|Knits

Ontdek meer

Guest editor

Maaike Van den Abbeele

Word Belmodo lover


Schrijf je in op de nieuwsbrief


Schrijf je in

Volg Belmodo

Sponsored
Wedstrijden


Win een Deliveroo-voucher t.w.v. € 100

Deelnemen


Win een Yoga™ Book van Lenovo

Deelnemen
Agenda

22.02.2017 - 28.02.2017

Fashion Week: Milaan

17.02.2017 - 21.02.2017

Fashion Week: London

29.01.2017 - 29.01.2017

Exclusieve Yarnsale by LN|Knits

Ontdek meer
Word Belmodo lover

Schrijf je in op de nieuwsbrief


Schrijf je in
Volg Belmodo