Doutzen Kroes x Hunkemöller

F
News

7

Wie Doutzen Kroes tegenwoordig vraagt wat ze onder haar fantastische outfit draagt, krijgt steevast “Hunkemöller!” te horen. Het topmodel is namelijk sinds kort brand ambassador van het lingeriemerk.

Een Nederlands topmodel dat in zee gaat met een Nederlands lingeriemerk, het lijkt voor de hand liggend. Toch wist Hunkemöller er goed de spanning in te houden en werd de naam van de nieuwe brand ambassador tot op het allerlaatste moment geheim gehouden. Teasers kregen wel al wel te zien. Dit vooral om de online community aan het speculeren te zetten: wie o wie zou de opvolgster van Sylvie Meis worden?

Om Doutzen als brand ambassador voor te stellen, maakte Hunkemöller een filmpje geïnspireerd op Vogue’s ’73 Questions With …’-serie. 

Voor de campagnebeelden trok Doutzen richting Rome en het mag gezegd worden: de Nederlandse schone weet als geen ander hoe ze sexy lingerie aan de man moet brengen. 

De collectie zelf werd Doutzen's Stories voor Hunkemöller gedoopt en is volgens Doutzen zelf helemaal haar ding. Fraaie kant en een logo om iedereen eraan te herinneren wie deze collectie ontworpen heeft en dat allemaal binnen een schappelijke prijsklasse. 

Doutzen Kroes is het nieuwe gezicht van Hunkemöller
7
Foto © Hunkemöller
Doutzen Kroes is het nieuwe gezicht van Hunkemöller
7
Foto © Hunkemöller

Als er één stuk voor het supermodel tussenuitspringt, is dat het blauwe setje. “Maar het is zo moeilijk om te kiezen! Hunkemöller liet me er eentje kiezen maar ik ben daarnaast ook echt fan van de bh met hoge nek en van het setje met straps.”

“Het is ook belangrijk om je goed in je vel te voelen en lingerie helpt daar – bij mij althans – bij. Je hoeft het daarom niet aan de hele wereld te tonen maar als jij weet dat je een leuk setje draagt, voel je je meteen zelfzekerder. En dat weet Hunkemöller maar al te goed. Net die wetenschap heeft met ook enorm geholpen om de collectie vorm te geven. Het draait niet alleen om je aantrekkelijk maken voor partner maar evengoed om je sexy te voelen … gewoon voor jezelf!”

Doutzen Kroes is het nieuwe gezicht van Hunkemöller
7
Foto © Hunkemöller

Wanneer we Doutzen vragen waarom ze met Hunkemöller in zee ging, was het antwoord vrij duidelijk: “Dit was voor mij het merk waar ik zelf mijn eerste ‘echte’ ondergoed ging shoppen toen ik 14 was. En ja, dat was samen met met moeder.” Zo zie je maar, supermodellen zijn net zoals jij en ik! “Hunkemöller was gewoon dé plek waar je naartoe ging om je eerste bh te kopen en dat is het volgens mij nog steeds.”

Doutzen Kroes is het nieuwe gezicht van Hunkemöller
7
Foto © Hunkemöller
Doutzen Kroes is het nieuwe gezicht van Hunkemöller
7
Foto © Hunkemöller
Doutzen Kroes is het nieuwe gezicht van Hunkemöller
7
Foto © Hunkemöller

De Doutzen's Stories-lingeriecollectie is vanaf donderdag 27 oktober 2016 online verkrijgbaar en hangt vanaf maandag 31 oktober 2016 in de winkels. Prijzen variëren tussen € 14,99 en € 44,99.




Belmodo gebruikt cookies om uw surfervaring aangenamer te maken.
Lees meer over cookies of bekijk de algemene voorwaarden.

sluiten
Nederlands Français
Popular
Latest

Nu in de Boutique


Belmodo sweater



Shop now
Wedstrijden
Agenda



Win een Deliveroo-voucher t.w.v. € 100

Deelnemen

22.02.2017 - 28.02.2017

Fashion Week: Milaan

17.02.2017 - 21.02.2017

Fashion Week: London

29.01.2017 - 29.01.2017

Exclusieve Yarnsale by LN|Knits

Ontdek meer

Guest editor

Annabel Pesant

Word Belmodo lover


Schrijf je in op de nieuwsbrief


Schrijf je in

Volg Belmodo

Sponsored
Wedstrijden


Win een Deliveroo-voucher t.w.v. € 100

Deelnemen
Agenda

22.02.2017 - 28.02.2017

Fashion Week: Milaan

17.02.2017 - 21.02.2017

Fashion Week: London

29.01.2017 - 29.01.2017

Exclusieve Yarnsale by LN|Knits

Ontdek meer
Word Belmodo lover

Schrijf je in op de nieuwsbrief


Schrijf je in
Volg Belmodo