Array
(
    [type] => 8
    [message] => Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE
    [file] => /mnt/belmodo-web/websites/belmodo.be/www/cms.translate.php
    [line] => 5
)
Dermalogica-het-verhaal-de-filosofie - Artikel - Belmodo

Dermalogica: het verhaal & de filosofie

B
Skin care

9

Your bad skin days are over! Belmodo trok naar Las Vegas voor het grote Dermalogica congres & zocht uit hoe het allemaal begon met het beauty merk.

Dermalogica is de allereerste keuze voor skin care professionals en consumenten wereldwijd. Als je dat weet, dan hoef je geen extra uitleg over het internationale succes van het beauty brand. Alles begon met een toen nog nobele onbekende Jane Wurwand.

Jane verkiest namelijk een gezonde huid boven glamour en die houding zorgde voor mayhem in de beauty sector. Want de hamvraag is; hoe kan je make-up er immers goed uitzien als jouw huid niet gezond is?

Jane kwam tot de vaststelling dat er geen beautyproduct bestond die enkel en alleen gericht was op een gezonde huidThe superwoman she is, besloot ze gewoon haar eigen beauty brand te ontwikkelen & in 1986 Dermalogica was born! Een skincare merk dat geen rommel bevat die jouw poriën gaat verstoppen. Klinkt veelbelovend, niet?

En veelbelovend is het zeker. Dermalogica staat gelijk aan producten zonder lanoline, alcohol, kleurstoffen of parfumBut that's not all! Alle producten worden ontworpen door de beste huidspecialisten in hartje Californië

Bovendien zijn alle producten van Dermalogica enkel en alleen verkrijgbaar bij Dermalogica stores zelf en bij gediplomeerde specialisten. Deze hebben trouwens hun vervolgopleiding aan het International Dermal Institute gehad, de school die Jane Wurwand helemaal in haar eentje heeft opgericht.

Dermalogica streeft steeds naar een gezonde en mooie huid voor iedereen. Gigantische advertentiecampagnes en dure verpakkingen zijn hier niet aan de orde. Alle middelen gaan naar skincare onderzoek en naar het bedenken van nieuwe, effectieve formules die zorgen voor huidverbetering. De focus ligt op onderzoek én op educatie. 

Dankzij die opleidingen kon het huidverzorgingsmerk verschillende behandelmethodes ontwikkelen. De 3 belangrijkste zijn de nauwkeurige huidanalyse Face Mapping, het revolutionaire concept MicroZone en de interactieve SkinBar

9
Foto © Dermalogica
9
Foto © Dermalogica
"When Dermalogica meets skin, skin health is redefined."
9
Foto © Dermalogica
9
Foto © Dermalogica
9
Foto © Dermalogica
9
Foto © Dermalogica

Face Mapping zorgt voor een grondige analyse van je huid. Dit kan je gratis laten uitvoeren bij een professionele schoonheidsspecialist die aangesloten is bij Dermalogica. Je gezicht wordt ingedeeld in 14 zones en die worden elk apart beoordeeld. Aan de hand van de huidconditie van elke zone is het mogelijk om alle problemen in kaart te brengen en de specifieke producten er op af te stemmen. 

MicroZone is een gezichtsbehandeling van 20 minuten die specifiek gericht is op een bepaalde zone of een probleem. Een instant oppepper voor je huid! 

De SkinBar is de plek waar je alle producten van Dermalogica kan leren kennen, ruiken en voelen. Zo geef je jezelf een minibehandeling onder het motto: try before you buy!

9
Foto © Dermalogica
9
Foto © Dermalogica

Jane Wurwand is een gedreven vrouw en een échte ondernemer. Zo richtte ze in 2011 de Financial Independence Through Entrepreneurship op als onderdeel van de Dermalogica Foundation. Dit initiatief steunt vrouwen bij het opzetten van een eigen bedrijf en het verkrijgen van financiële onafhankelijkheid. Daarnaast werkt ze sinds 2014 samen met de United Nations Foundation waar ze adviseur is voor de ondernemersraad van de VN.

And hard work pays off! In 2014 ontving ze een Achiever Award door Cosmetic Executive for Women, de meest toonaangevende cosmetica organisatie in de Verenigde Staten. En dat ze super enthousiast is en weet waar ze het over heeft, kon ik aan de lijve ondervinden tijdens het grote Dermalogica Congress 2015 in Las Vegas. Meer dan 2000 professionele schoonheidsexperten en de internationale pers kwamen samen voor 3 dagen lang Dermalogica tips & tricks

Wil je zelf Dermalogica eens uittesten? In België kan je flagship stores vinden in Gent & Antwerpen. Of zoek hier naar een skincare expert in je buurt die de Dermalogica opleiding heeft gehad of shop je producten in de Dermalogica eshop. Een gezonde en mooi huid? Waar wacht je nog op?

02.12.2015
Geschreven door Yasmine De Wilde



Belmodo gebruikt cookies om uw surfervaring aangenamer te maken.
Lees meer over cookies of bekijk de algemene voorwaarden.

sluiten
Nederlands Français
Popular
Latest

Nu in de Boutique


DIY Beauty + FREE Clinique Beauty Set



Shop now
Wedstrijden
Agenda



Win een assortiment Côte d'Or pralines

Deelnemen


Win een Dyson Supersonic haardroger

Deelnemen


Win een lingeriesetje van Passionata

Deelnemen


Win een Kiehl’s x Jeremyville skincare pakket t.w.v. € 130

Deelnemen


Win een duo-ticket voor de Pinko x Belmodo Xmas Party

Deelnemen

17.12.2016 - 19.12.2016

O'Rèn Stock & Sample sales

17.12.2016 - 18.12.2016

13e editie van Jong Bloed

Ontdek meer

Guest editor

Paul Van Haver & Coralie Barbier

Word Belmodo lover


Schrijf je in op de nieuwsbrief


Schrijf je in

Volg Belmodo

Wedstrijden


Win een assortiment Côte d'Or pralines

Deelnemen


Win een Dyson Supersonic haardroger

Deelnemen


Win een lingeriesetje van Passionata

Deelnemen


Win een Kiehl’s x Jeremyville skincare pakket t.w.v. € 130

Deelnemen


Win een duo-ticket voor de Pinko x Belmodo Xmas Party

Deelnemen
Agenda

17.12.2016 - 19.12.2016

O'Rèn Stock & Sample sales

17.12.2016 - 18.12.2016

13e editie van Jong Bloed

Ontdek meer
Sponsored
Word Belmodo lover

Schrijf je in op de nieuwsbrief


Schrijf je in
Volg Belmodo