Creatief platform Goudezeune

F
Trends

1

Goudezeune ‘Growth Architects’ is een gepassioneerd en creatief platform met een uitgelezen en gediversifieerd portfolio van optiek merken.

Hans Goudezeune

De merken waar Goudezeune mee werken hebben één ding gemeen: de trots die ze voelen over de monturen die ze produceren.

Hans Goudezeune heeft een lange carrière in de optiekwereld achter de rug. Al meer dan dan twintig jaar drukt hij zijn stempel op de brillensector. Na talrijke jaren van inzet voelde hij dat het tijd werd om een andere weg in te slaan. Met Goudezeune Growth Architects startte hij een concept waar creativiteit en innovatie centraal staan. Groeien wil voor Goudezeune niet noodzakelijk zeggen dat het groter moet worden, maar vooral sterker. 

Het DNA van Goudezeune

Goudezeune kiest ervoor om te investeren in upcoming merken van de bovenste plank. Goudezeune wil hippe, kleinere niche brands van de meest hoogstaande kwaliteit een plaats geven in de optiekwereld. Dit aanbod geeft aan elke optiekzaak de mogelijkheid om zich sterker te profileren en aan de klant een nog intensere aankoopbeleving te bieden.  

De Goudezeune merken hebben al wereldwijd succes geboekt. Selima Optique wordt onder andere gedragen door Ryan Gosling en Lenny Kravitz, Smoke x Mirrors sierde al eerder de Vogue en Nathalie Fordeyn toonde haar collectie op de fashion week van Bangkok. Eén voor één merken die we zeker moeten onthouden. 

Smoke x Mirrors

De collectie van Smoke x Mirrors heeft tonnen street credibility. Het lijkt eigen aan de designs, maar ook aan hun manier van communicatie. Wildplakcampagnes, de interesse van celebrities en samenwerking met creatievelingen geven het merk een ongekende underground-boost. 

Selima Optique

Selima Salaun is de oprichtster van het luxe brillenmerk Selima Optique. Ze liet zich inspireren door de rauwe energie van New York. Met de samenvloeiing van passie, expertise en inspiratie creëerde ze haar eigen luxemerk. 

Catuma

Catuma is een Italiaans merk dat zich niet alleen bezighoudt met ontwerpen, maar ook innovatie staat hoog op de agenda. Hun behoefte naar perfectie in design en studie van innoverende materialen resulteert in collecties die de naam ‘Made in Italy’ meer dan waardig zijn. Bij Catuma worden natuurlijke materialen zoals kurk, hout en leisteen in verfijnde, maar karaktervolle monturen verwerkt.  

Catuma ademt de typische Italiaanse aard waarbij alles samensmelt tot een uitzonderlijk gepassioneerd geheel. 

Welk merk is jouw favoriet? 

Geschreven door Lieselot Luykx



Belmodo gebruikt cookies om uw surfervaring aangenamer te maken.
Lees meer over cookies of bekijk de algemene voorwaarden.

sluiten
Nederlands Français
Popular
Latest

Nu in de Boutique


Belmodo sweater



Shop now
Wedstrijden
Agenda



Win een Deliveroo-voucher t.w.v. € 100

Deelnemen


Win een Yoga™ Book van Lenovo

Deelnemen

22.02.2017 - 28.02.2017

Fashion Week: Milaan

17.02.2017 - 21.02.2017

Fashion Week: London

29.01.2017 - 29.01.2017

Exclusieve Yarnsale by LN|Knits

Ontdek meer

Guest editor

Maaike Van den Abbeele

Word Belmodo lover


Schrijf je in op de nieuwsbrief


Schrijf je in

Volg Belmodo

Sponsored
Wedstrijden


Win een Deliveroo-voucher t.w.v. € 100

Deelnemen


Win een Yoga™ Book van Lenovo

Deelnemen
Agenda

22.02.2017 - 28.02.2017

Fashion Week: Milaan

17.02.2017 - 21.02.2017

Fashion Week: London

29.01.2017 - 29.01.2017

Exclusieve Yarnsale by LN|Knits

Ontdek meer
Word Belmodo lover

Schrijf je in op de nieuwsbrief


Schrijf je in
Volg Belmodo