Array
(
    [type] => 8
    [message] => Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE
    [file] => /mnt/belmodo-web/websites/belmodo.be/www/cms.translate.php
    [line] => 5
)
5-celebs-met-een-eigen-beautymerk - Artikel - Belmodo

5 celebs met een eigen beautymerk

B
News / News

11

Als prachtige vrouwen als Gwyneth Paltrow en Jennifer Aniston hun eigen beautylabel lanceren zijn we één en al oor. Dit zijn onze favoriete celeb-owned beautymerken.

Aaaah, celebs en beauty... Al te vaak monden beauty collabs met actrices en/of zangeressen uit in cheape parfums in ditto cheape flesjes waarvan geen mens gelooft dat ze het effectief ook zelf dragen. Je hoeft ze maar te ruiken en je weet waarom. Of de celeb in kwestie wordt gewoon opgevoerd om meer skincare- of make-upproducten te verkopen, maar is niet meer dan een gezicht.

Maar dan zijn er gelukkig ook celebs voor wie beauty een echte passie is, bekende mensen die hun hart en ziel steken in een eigen beautymerk. Van Jessica Alba tot Gwyneth Paltrow, dit zijn de celebrity-owned beautymerken die wél de moeite waard zijn!

1. Mary-Kate & Ashley Olsen - Elizabeth & James Nirvana

Aaaah, the Olsen twins… Als iemand ooit totale werelddominantie zal bereiken, zijn zij het wel. Voor de volledige collectie van hun modelabel The Row zou ik een dressing aanleggen, en ook hun iets betaalbare merk Elizabeth & James straalt die signature nonchalante cool van de Olsen-zusjes uit.

Bij Elizabeth & James hoort ook Nirvana, hun beautycollectie. Wat begon met 2 hippie nouveau-parfums (Nirvana Black & Nirvana White), is ondertussen uitgebreid tot een beautycollectie die naast de eau de parfums ook een vast parfum, parfumolie, lichaamsolie, handcrème en droogshampoo omvat.

Nog niet verkrijgbaar in België, maar o.a. Lisha van Joliette is grote fan.

11
Foto © My Domaine
11
Foto © Spoiled Pretty

2. Miranda Kerr - KORA Organics

Miranda Kerr was op zoek naar een gecertificeerd biobeautymerk dat resultaat leverde én mooi stond in haar badkamer. Onvindbaar, volgens de Victoria’s Secret Angel, dus besloot ze haar eigen merk uit de grond te stampen: KORA Organics.

Ze gebruikt enkel hoogwaardige, gecertificeerd biologische ingrediënten. Steringrediënt is 'noni juice', sap van de noni of Indische moerbei, een exotische vrucht die meer dan 100 verschillende vitaminen en mineralen bevat.

De Luxurious Rosehip Facial Oil zit boordevol antioxidanten en heeft al verschillende beautyprijzen weggekaapt.

Luxueus, bio én doeltreffend? It has my name written all over it! Of toch half, in dit geval… 

11
Foto © My Domaine
11
Foto © Spoiled Pretty

3. Jessica Alba - Honest Beauty

Voor actrice Jessica Alba begon het allemaal toen ze zwanger was en ze op zoek ging naar natuurlijke alternatieven voor synthetische producten die soms giftige stoffen bevatten.

In 2012 lanceerde Alba al Honest Company, een gamma veilige en ecologische producten voor moeder en kind. In 2015 volgde Honest Beauty, voor gezichtsverzorging en make-up in dezelfde lijn.

De Everything Primer met hyaluronzuur, oranjebloesemwater en aloë vera viel ook al in de beautyprijzen en is een favoriet van verschillende Amerikaanse beautyredactrices!

11
Foto © My Domaine
11
Foto © Spoiled Pretty

4. Gwyneth Paltrow - Goop by Juice Beauty

Je kan spotten met haar acteerprestaties, strikte dieet en obsessie voor al wat gezond is, maar dat de 43-jarige actrice en lifestylegoeroe een mooie vrouw is, kan niemand ontkennen.

Haar beautygeheim? De producten van Juice Beauty. Paltrow is niet alleen grote fan van het Amerikaanse biobeautymerk, ze is ook creative director van de make-upafdeling én richtte samen met hen ook haar eigen beautylabel op: Goop.

6 natuurlijke verzorgingsproducten in sleeke zwart-witverpakkingen die bewijzen dat groen, doeltreffend en luxueus perfect hand in hand kunnen gaan.

11
Foto © My Domaine
11
Foto © Spoiled Pretty

5. Jennifer Aniston - Living Proof

Wetenschappers en professoren van het wereldvermaarde MIT of Massachusetts Institute of Technology richtten het haircaremerk Living Proof op, en creëerden zo een lijn doeltreffende haarverzorgingsproducten gestoeld op wetenschappelijk onderzoek en recente biotechnologische ontdekkingen.

En wie is aandeelhouder van dit beautymerk? Niemand minder dan Jennifer Aniston, de Friends-actrice die op haar eentje verantwoordelijk was voor de grootste kapseltrend van de 90s: ‘The Rachel’!

11
Foto © My Domaine
11
Foto © Spoiled Pretty
20.05.2016
Geschreven door Kora-Lee Lust



Belmodo gebruikt cookies om uw surfervaring aangenamer te maken.
Lees meer over cookies of bekijk de algemene voorwaarden.

sluiten
Nederlands Français
Popular
Latest

Nu in de Boutique


Belmodo sweater



Shop now
Wedstrijden
Agenda



Win een assortiment Côte d'Or pralines

Deelnemen


Win een Dyson Supersonic haardroger

Deelnemen


Win een duo-ticket voor de Pinko x Belmodo Xmas Party

Deelnemen


Win een duoticket voor de Sarenza XMAS Party in Brussel

Deelnemen


Win een cardigan van FAIT D'HIVER

Deelnemen

Guest editor

Paul Van Haver & Coralie Barbier

Word Belmodo lover


Schrijf je in op de nieuwsbrief


Schrijf je in

Volg Belmodo

Wedstrijden


Win een assortiment Côte d'Or pralines

Deelnemen


Win een Dyson Supersonic haardroger

Deelnemen


Win een duo-ticket voor de Pinko x Belmodo Xmas Party

Deelnemen


Win een duoticket voor de Sarenza XMAS Party in Brussel

Deelnemen


Win een cardigan van FAIT D'HIVER

Deelnemen
Sponsored
Word Belmodo lover

Schrijf je in op de nieuwsbrief


Schrijf je in
Volg Belmodo