11

5 celebs met een eigen beautymerk

B
News / News

Als prachtige vrouwen als Gwyneth Paltrow en Jennifer Aniston hun eigen beautylabel lanceren zijn we één en al oor. Dit zijn onze favoriete celeb-owned beautymerken.

Aaaah, celebs en beauty... Al te vaak monden beauty collabs met actrices en/of zangeressen uit in cheape parfums in ditto cheape flesjes waarvan geen mens gelooft dat ze het effectief ook zelf dragen. Je hoeft ze maar te ruiken en je weet waarom. Of de celeb in kwestie wordt gewoon opgevoerd om meer skincare- of make-upproducten te verkopen, maar is niet meer dan een gezicht.

Maar dan zijn er gelukkig ook celebs voor wie beauty een echte passie is, bekende mensen die hun hart en ziel steken in een eigen beautymerk. Van Jessica Alba tot Gwyneth Paltrow, dit zijn de celebrity-owned beautymerken die wél de moeite waard zijn!

1. Mary-Kate & Ashley Olsen - Elizabeth & James Nirvana

Aaaah, the Olsen twins… Als iemand ooit totale werelddominantie zal bereiken, zijn zij het wel. Voor de volledige collectie van hun modelabel The Row zou ik een dressing aanleggen, en ook hun iets betaalbare merk Elizabeth & James straalt die signature nonchalante cool van de Olsen-zusjes uit.

Bij Elizabeth & James hoort ook Nirvana, hun beautycollectie. Wat begon met 2 hippie nouveau-parfums (Nirvana Black & Nirvana White), is ondertussen uitgebreid tot een beautycollectie die naast de eau de parfums ook een vast parfum, parfumolie, lichaamsolie, handcrème en droogshampoo omvat.

Nog niet verkrijgbaar in België, maar o.a. Lisha van Joliette is grote fan.

Mary-Kate & Ashley Olsen - Elizabeth & James Nirvana
11
Foto © My Domaine
Mary-Kate & Ashley Olsen - Elizabeth & James Nirvana
11
Foto © Spoiled Pretty

2. Miranda Kerr - KORA Organics

Miranda Kerr was op zoek naar een gecertificeerd biobeautymerk dat resultaat leverde én mooi stond in haar badkamer. Onvindbaar, volgens de Victoria’s Secret Angel, dus besloot ze haar eigen merk uit de grond te stampen: KORA Organics.

Ze gebruikt enkel hoogwaardige, gecertificeerd biologische ingrediënten. Steringrediënt is 'noni juice', sap van de noni of Indische moerbei, een exotische vrucht die meer dan 100 verschillende vitaminen en mineralen bevat.

De Luxurious Rosehip Facial Oil zit boordevol antioxidanten en heeft al verschillende beautyprijzen weggekaapt.

Luxueus, bio én doeltreffend? It has my name written all over it! Of toch half, in dit geval… 

Miranda Kerr - KORA Organics
11
Foto © Pop Sugar
Miranda Kerr - KORA Organics
11
Foto © Tumblr

3. Jessica Alba - Honest Beauty

Voor actrice Jessica Alba begon het allemaal toen ze zwanger was en ze op zoek ging naar natuurlijke alternatieven voor synthetische producten die soms giftige stoffen bevatten.

In 2012 lanceerde Alba al Honest Company, een gamma veilige en ecologische producten voor moeder en kind. In 2015 volgde Honest Beauty, voor gezichtsverzorging en make-up in dezelfde lijn.

De Everything Primer met hyaluronzuur, oranjebloesemwater en aloë vera viel ook al in de beautyprijzen en is een favoriet van verschillende Amerikaanse beautyredactrices!

Jessica Alba - Honest Beauty
11
Foto © Honest Beauty
Jessica Alba - Honest Beauty
11
Foto © Into The Gloss

4. Gwyneth Paltrow - Goop by Juice Beauty

Je kan spotten met haar acteerprestaties, strikte dieet en obsessie voor al wat gezond is, maar dat de 43-jarige actrice en lifestylegoeroe een mooie vrouw is, kan niemand ontkennen.

Haar beautygeheim? De producten van Juice Beauty. Paltrow is niet alleen grote fan van het Amerikaanse biobeautymerk, ze is ook creative director van de make-upafdeling én richtte samen met hen ook haar eigen beautylabel op: Goop.

6 natuurlijke verzorgingsproducten in sleeke zwart-witverpakkingen die bewijzen dat groen, doeltreffend en luxueus perfect hand in hand kunnen gaan.

Gwyneth Paltrow - Goop by Juice Beauty
11
Foto © The Daily Lady
Gwyneth Paltrow - Goop by Juice Beauty
11
Foto © Goop

5. Jennifer Aniston - Living Proof

Wetenschappers en professoren van het wereldvermaarde MIT of Massachusetts Institute of Technology richtten het haircaremerk Living Proof op, en creëerden zo een lijn doeltreffende haarverzorgingsproducten gestoeld op wetenschappelijk onderzoek en recente biotechnologische ontdekkingen.

En wie is aandeelhouder van dit beautymerk? Niemand minder dan Jennifer Aniston, de Friends-actrice die op haar eentje verantwoordelijk was voor de grootste kapseltrend van de 90s: ‘The Rachel’!

Jennifer Aniston - Living Proof
11
Foto © A Girl Obsessed
Jennifer Aniston - Living Proof
11
Foto © Pickture
20.05.2016
Geschreven door Kora-Lee Lust



Belmodo gebruikt cookies om uw surfervaring aangenamer te maken.
Lees meer over cookies of bekijk de algemene voorwaarden.

sluiten
Nederlands Français
Popular
Latest
Last items

Belmodo Beach Bag with tassels


Shop now
Wedstrijden
Agenda



Win een duoticket voor WECANDANCE via Zalando

Deelnemen

04.03.2017 - 03.09.2017

Het Modemuseum Hasselt: Across Japan

17.05.2017 - 31.07.2017

Behold the Belgian Bunch

12.08.2017 - 13.08.2017

We Can Dance 2017

Ontdek meer

Guest editor

Tine en Fien Prophete

Word Belmodo lover


Schrijf je in op de nieuwsbrief


Schrijf je in

Volg Belmodo

Sponsored
Wedstrijden


Win een duoticket voor WECANDANCE via Zalando

Deelnemen
Agenda

04.03.2017 - 03.09.2017

Het Modemuseum Hasselt: Across Japan

17.05.2017 - 31.07.2017

Behold the Belgian Bunch

12.08.2017 - 13.08.2017

We Can Dance 2017

Ontdek meer
Word Belmodo lover

Schrijf je in op de nieuwsbrief


Schrijf je in
Volg Belmodo